31. heinäkuuta 2015

BRIDGE


IMG_0564 IMG_0516 IMG_0525 IMG_0536 IMG_0644 IMG_0533 IMG_0529 IMG_0520 IMG_0560 IMG_0639 IMG_0554 | Kimono Ebay | 
| Shirt H&M | 
| Shorts Second hand | 
| Sandals Nelly | 
| Hat H&M | 


 Hello peeepz!! Siinäpä matskua toissapäiväseltä kuvausreissulta. Oli pakko vetästä ihan shortsitkin jalkaan, kun kerrankin tarkeni. Mä heräsin tässä 12 maissa soittoon työpaikalta että missä oon, kun olis työvuoropalaveri ollut. En oo _ikinä_ missannu mitään noin tärkeetä ja voin sanoo että HÄVETTI. Nyt oon sit vaan viettäny lazymorningia teen ja vampyyripäiväkirjojen parissa. Kaks päivää Sk:n läksiäisiin, ja mua jännittää niiiin paljon! Lähenkin tästä ostosreissulle vielä viimesiä tarpeita hakemaan. Heiiissan.

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu! Sun tyyli on jotenkin niin inspiroiva :')

    VastaaPoista
  2. Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänäkesänä oon ollut kaupungilla, isän työpaikalla sekä Dextra lääkärikeskuksella. Ensviikolla vielä pari vuoroo siis tuolla Dextralla elikkä sieltä soitettiin! :D

      Poista