17. heinäkuuta 2015

CHALLENGE

Hola! Mut haastettiin (3kk sitten heh) tällaiseen pieneen kysymyshommeliin (kiitos ja anteeksi Emmi!!), ja päätin nyt sitten inspiraation iskettyä pureutua tähänkin. Homman nimi on siis se, että multa kysyttiin 11 kysymystä, ja mun tulis sitten heittää 11 kysymystä takaisin mun haastamille henkilöille. Eiköhän startata :3

1. Kissa vai koira? Perustele. 
- Koira. Mä siis rakastan melkeimpä jokalaatuista elukkaa tällä pallolla, mutta kyllä mä silti luokittelisin koiran lemppariks. Ehkä osittain siks, että koirat nyt on ainoita lemmikkejä, mitä meillä koskaan on ollut. Ne rakastaa niin vilpittömästi, ja saa vaan olemuksellaan sun mielialan paremmaks, what else could I even ask for!

2. Mitä söit tänään aamupalaksi?  - Mun basic aamupalan, puuroa. Siihen lisään leseitä, erilaisia siemeniä, superfood-jauhetta, kookosöljyä, sekä toppingiksi marjoja, mehukeittoa sekä maapähkinävoita.

IMG_0068 Puuroainekset 

3. Mitkä on sun kolme lempparivaatetta?
 - Tää on paha... Nää muuttuu kyllä mulla melko tiuhaan tahtiin, mut atm voisin sanoo et mun nahkapökät, bralette, ja sit vaikka kaikki topit joissa on kapeneva kaulus (?) Alapuolella havainnollistava kuva!

IMG_0088

4. Yksi paikka, johon haluaisit juuri nyt matkustaa? - Mä en oo elämäni aikana kovin hirveesti matkustellut, joten oikeestaan _ihanmihintahansa_ olis ihan huippua lähtee. Haluan nähdä maailmaa niin paljon kun vaan mahollista. Mutta kyllä mä tyytyisin ihan vaan vaikka Karstulaan, pikkumestaan jossa meidän entinen mökki sijaistee. Siellä mieli lepää.

5. Mikä on hassuin sun muistamasi uni? - Siis mä nään ihan tajuttoman outoja unia, ja usein. Nyt viimesin mieleenpainunut oli sellainen, missä muutuin koiraksi pelastaakseni itseni poliiseilta. Juoksin karkuun ja löysin itteni mestasta, missä kaikki kirjoitus oli ruotsin kielellä. Mulla ei ollu mitään hajua missä olin, mutta painoin ympäristön kyllä hyvin mun mieleen. Sit tässä pari viikkoo sitten kattelin kämppiä netistä, löysin ihan potentiaalisen vaihtoehdon, tsekkasin sen kartalta, ja tajusin että se oli tismalleen sama paikka mikä mun unessakin. En siis tosiaan oo ikinä käyny koko paikassa..

6. Millainen on sun unelmiesi perjantai-ilta? - Lähen tähän vähän vaatimattomalla linjalla, sillä mulle se mainpoint hyvässä päivässä on ne ihmiset. Ihan sama mitä siinä sit tapahtuukin.

IMG_0050

7. Jos huomenna olisi joulu, mitä toivoisit lahjaksi? 
- Rahaa matkustukseen, tai tatuointiin.

8. Syksy vai kevät? Perustele. - KEVÄT! Kuka hitto vastaa että syksy. Syksy on kiva sen ekat kaks viikkoo, kun puut on nättejä. Sit se onkin vaan synkkää oottelua talvea kohti, totuttelua siihen faktaan, että kesä on ohi. Kevät taas suuntaa koko ajan kohti positiivista asiaa, päivät on koko ajan valosampia, ihmiset ilosempia ja koko Suomi vaan niinkun herää.

IMG_0055

9. Mikä on oudointa, mitä teet yksin kotona silloin kun kukaan ei ole katsomassa?
 - Selitän mun toimia ääneen englanniks, tyyliin kun pesen kasvoja niin ikäänkun kerron jollekin mitä tuotteita käytän ja miks. Joskus vaan saatan kertoo kuulumisia.. :D

10. Mikä sai sinut viimeksi nolostumaan? - Mietin tätä ihan hiton pitkään, mut en keksiny mitään. Ehkä mua ei sit nolota mikään, entiiä onks se hyvä vai huono juttu :D

11. Oliko se mekko mielestäsi valkokultainen vai sinimusta???
 - 
Kyllä se valkokultanen oli hittolainen. Tosin sehän paljastu jo sinimustaks, mut pysyn silti kannassani. Lol.

IMG_0058                                  
Ja haaste lähtee seuraaville henkilöille: Elinalle, Mikaelalle, Sasalle, sekä Lotalle!
MUN KYSYMYKSET:


1. Millainen olisi sun unelmakämppä? Missä, minkä tyylinen jne.

2. Jos saisit valita uudelleen, mnihin maahan syntyisit ja miksi?

3. Lemppari luonteenpiirre itsessäsi?

4. Mitä asioita arvostat yleisesti elämässä ja ihmisissä? Mitkä on sun arvot, asiat joihin perustat sun mielipiteesi?

5. Kerro joku sun lempipuuha/ajanviettotapa.

6. Voisitko kuvitella itsesi vegaaniksi, jos et, niin miksi?

7. Mitä on onnellisuus?

8. Kerro jokin paikka, joka on sulle syystä tai toisesta ihan älyttömän tärkeä.

9. Mistä näistä olisit valmis luopumaan kolmeksi kuukaudeksi, jos tilanne sitä vaatisi; puhelin, kaikki lempivaatteesi, päihteet?

10. Kerro tähän sun tyypillisin ruokapäiväkirja yhdeltä päivältä.

11. Mikä asia tekisi sinut juuri nyt todella onnelliseksi?

2 kommenttia:

  1. kiitos haasteesta :) oot keksiny mielenkiintoset kysymyksetki, ni niihin on kiva vastatakki!

    VastaaPoista