28. lokakuuta 2014

LET IT SNOW LET IT SNOW..

Heippa! Mikä on makea, kaunis, ihana ja tuoksuva asia, jota kaikki odottaa?
JOULUUUUU!!!! Mulla on monia syitä siihen, miks odotan joulua niiiin kovasti. Ensimmäinen ja varmaan tärkein seikka on loma. Hyvänä kakkosena kuitenkin tulee herkkulakon loppuminen. Sit tietty lumi, ja se ihana rauhallisuus. Lumeen liittyen me ajateltiin Jennin kanssa tänätalvena alkaa hiihtämään. Ei kellään sattuis olee suksia ja monoja mulle lahjottaa? Meinaan vaan, ettei ehkä mikään unelmakohde sijottaa rahaa, haha :D
Ainiin, mulla olis hakusessa kolmaskin hiihtokaveri, karvainen sellainen. Olisko kellään tietoa kotia kaipalevista koirista? Ei nimittäin taida tosta joka toinen kuukausi meillä asustelevasta kääpiöpinseristä olla mulle lenkkikaveriks. Antasin siis todella mielelläni kodin jollekkin pieni-keskikoko hauvalle, mutta suht-pienellä budjetilla. Löytökoira sivustoilta oon löytäny aivan ihania yksilöitä, mutta hintaa näiden pelastamisella olis 450e. Aika vaikeeks on tehty toi auttaminen, kieltämättä.
Loppuun ajattelin kiusata vähän mun muita sieluntovereita, joulu-intoilijoita sekä dogikansaa. Nauttikaa Weheartitin sadosta. Uusi kansio3 Uusi kansio5 Uusi kansio4

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus taas jälleen kerran! Oon jo kauan seuraillu tätä sun blogia ja ei voi muuta ku kehua :-)

    petriina-lifeintechnicolor.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että kiitos kauheesti!! Ihanaa saada tämmösiä kommentteja :)

      Poista