2. joulukuuta 2013

my favourites

"Suljettava" Tangle Teeser, n.21e esimerkiks sokkareilta. Yksinkertasesti parasta mun hiuksille, joiden selvittämisessä menee normiharjalla useampi minuutti.
IMG_2056 Paul Mitchellin hiusöljy, hintaa en muista, mutta veikkaisin jotain viidentoista pintaan. Pelastus kuiville latvoille!!!
IMG_2066 Eucerin kasvorasva kuivalle iholle, apteekista n.15e. Mulla kuivuu talvisin tosi herkästi iho, ja oon pitkään yrittänyt etsiä täydellistä kasvorasvaa pakkassäille. Muistin ton rasvan olemassaolon, kun taas tavalliseen tapaan mulla alko tulla ihottumaa poskiin. Jos kellään on samanlaisia ongelmia, tää varmasti toimii!
IMG_2061 Beyonce Heat Rush hajuvesi, kicks 31e. Tää on ollu kyllä kestosuosikki jo pitkään.IMG_2063 Rihanna Nude hajuvesi, kicks 30e IMG_2065 Viktor Rolfin Flowerbomb hajuvesi, saatu lahjaksi IMG_2068 Isadoran kynsilakka, kicks n.8e | Mavalan kynsilakka, kicks n.4e. Oon tykänny käyttää nyt mustaa kynsilakkaa, se sopii niin hyvin kultasen kanssa. Hopeinen taas on ihanan joulunen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti