22. joulukuuta 2013

ANSWERS PART |

Mielipiteitä tuli kyllä niin jokasorttia, että päätin nyt sitten tehdä molemmat. Tässä tulee siis ensimmäinen osa vastauksista tekstinä, johon kokosin vähän helpompia perus kysymyksiä, ja videossa sitten tulee ehkä vähän syvällisempää. Isot kiitokset vielä kaikista kysymyksistä! :)



BLOGGAAMINEN:

Mistä saat inspiraatiota pukeutumiseesi? - Kaikkialta! Kaduilta, blogeista, lehdistä, netistä jne.

Millä ja miten muokkaat kuviasi? - Photoscapella ja pixlrillä, säädän valotusta, kokoa, syvyyttä, kontrasteja, sävyä jne :)

Milloin alotit bloggaamisen? - Kesällä 2012

Onko jotain vaatetta mitä et koskaan käyttäis? - Aitoa turkista

Kuka sun asukuvat ottaa? - Yleensä Taylor :)



BASICS:

Inhokki väri? - Tiilin oranssi, tai tummankeltanen.

Millon olit viimeks kipeenä? - Oon säännöllisesti migreenissä, joka sisältää oksentelua, päänsärkyä jne, mutta viimeks kunnolla kipeenä taisin olla joko syksyn alussa tai viimekeväänä.

Ootko koskaan menettäny kokonaan äänes? - Olen

Lempivuodenaika? - Kesä tietenkin!

Haluisitko joskus muuttaa ulkomaille, minne? - Mahdollisesti joo, Jenkkeihin tai sit jos oppisin ton turkin kielen kunnolla, niin voisin muuttaa sinne pariks vuodeks.

Oletko ihastunut? - En ole

Ootko täysin suomalainen? - Mun isä on turkkilainen, äiti suomalainen :)

Osaatko viheltää? - 
Kyllävain

Kuinka usein suoristat sun hiukset? - Oikeestaan aika harvoin, joskus jos laittaudun kunnolla, tai sillontällön kouluun. Ehkä noin kerran kaks kuussa.

Onko ruskeet hiukset siun oikee hiusväri vai värjätty? -
 Värjätty, mutta tää on kyllä mun oikee väri, ehkä vähän vaaleempi.
Onko sulla ig? On! _meltemciftci


Mikä on sun lempi


-Eläin - Koira
-Juoma - Maito
-Alkoholijuoma - Leguana lonkero
-Ruoka - Sushi!!
-Biisi - Michael Jackson - Human nature on yks niistä, mutta nyt uus lemppari on kyllä ehdottomasti Banksin this is what it feels like
-Bändi/artisti - Hehee Michael Jakcson
-Musiikkigenre - Kuuntelen oikeestaan ihan kaikkee laidasta laitaan. Tälläkin hetkellä mun puhelimessa on räppiä, iskelmää, poppia, elektronista, turkkilaista jne.. :D
-Vaatekauppa - Ginatricot tai BikBok
-Blogi - Ehkä Katarina Liliuksen "The next episode"
-Vaatemerkki - En oikeen perusta merkkeihin. Ostan vaatteen sen perusteella, miltä se näyttää.
-Väri - Valkonen tai luonnonvalkonen
-Vapaa-ajanviettotapa - Ihan vaan perus hengailu!
-Paikka - Meidän entinen mökki
-Kaupunki - Varmaankin New York, vaikken oo edes koskaan käynyt siellä!
-Tavara - Puhelin

Mikä on semmonen kappale joka tuo sulle joka kerta kylmät väreet? - 
Monet Michael Jacksonkin biiseistä, esimerkiks just toi Human Nature, mutta sit myös vähän erikoisempi valinta, on Tarkanin Kimdi. Oon kuunnellu tota pienestä asti, ja se vaan on edelleen mun lemppari.




MIELIPITEITÄ  SUNMUUTA:


Käytätkö päihteitä? mitä mieltä oot niistä? onko sun mielipide muuttunu niitä kohtaan ja jos on, miksi? - Satunnaisesti. Ei oo muuttunut, ihan samalla tavalla ajattelen niistä kuten ennenkin.

Kerro kuka on Meltem Ciftci, mahollisimman tarkasti - Oon syntynyt 19. Tammikuuta vuonna 1998. Omistan kaksi isosiskoa äidin puolelta, pikkusiskon, ja pikkuveljen isän puolelta. Asun mun äidin kanssa kahestaan tälläsessä kivassa kolmiossa :) Muhun on helppo tutustua, vaikkakin mulla on tosi kova ulkokuori. Mulla on tapana suojella itteeni kaikilta vastoinkäymisiltä, ja luottamus ihmiseen mulla tulee aika hitaasti. Oon tosi suorasananen, ja jos joku on mun mielestä väärin, en pelkää sanoa sitä. Usein kuitenkin sanon mun asiat niin, että niissä on järki, enkä vaan heittele mielipiteitä sinnesuntänne. Mä oon nainen joka seisoo sanojensa takana. Jos joskus päätän jotain, se pysyy. Kuten esimerkiks tupakan poltto, en oo koskaan maistanu röökiä, koska sen oon itelleni luvannut. En myöskään koskaan oo kertonut luottamuksellisia asioita eteenpäin. Rakastan eläimiä yli kaiken. Muutama kuukausi sitten lopetin punasen lihan syönnin, ajatuksella en voi syödä jotain mitä rakastan. En tiedä, onko tää pysyvää, mutta tällähetkellä mua ällöttää ajatuskin kinkusta. Tanssi ja musiikki on mulle tärkeä osa elämää, nykyään etenkin tanssi. Siinä oli aikalailla selitetty mun ajatuksia ja vähän muutakin.

Jos huoneessasi syttyisi tulipalo ja sinulla olisi aikaa pelastaa vaan yks asia sieltä, mitä pelastaisit? - 
Valokuvat.

Uskotko rakkauteen? - Uskon.

Haluatko aikuisena naimisiin ja lapsia? 
- Mahdollisesti

Mitä mieltä oot homo ja lesbopareista? - Samaa mieltä, kuin heteropareistakin.

Onko sulla koskaan ollut sellasta oloa, että maailma on sua vastaan? - Ai että onko, hah!

Tykkäätkö tutustua uusiin ihmisiin? - Ennen ajattelin, että mulla on jo kaikki mitä tarvitsen. Nyt oon tajunnut, että ei todellakaan ole. Kiinnyin liikaa tiettyihin ihmisiin, enkä ees huomannut muita mun ympärillä. Vastaus siis on, että todellakin tykkään!

Mitä ennen et voi mennä nukkumaan? (esim. Hampaiden pesu tms) - Hiusten harjaus!

Ketkä on sun parhaat kaverit? - Taylor ja Sk :)

Mitä lajia harrastaisit, jos et tanssia? - Oisin varmaan jatkanu pianon soittoa ja laulamista, mutta sen lisäks varmaan jotain toista urheilua, esim salilla käyntiä tai sitten joukkuevoimistelua.

Ootko semmonen ihminen, joka on koko ajan menossa ja liikkeellä ylipäätään, vai ootko semmonen, joka tykkää mielluummin olla rauhassa kotona rentoillen? - Sekäettä, en oo pelkästään kumpaakaan.

Uskotko kohtaloon? - Uskon

Mitä luulet, että tulevaisuus tuo tullessaan? - Toivottavasti kaikkea sitä mitä toivonkin. Vaikka eihän sitä etukäteen osaa sanoa.

Ootko taiteellinen? - Jokseenkin joo

Ajatteletko paljon kaikkee maailman isoja asioita, esim. nälänhätää, ilmastonmuutosta, maapallon tuhoutumista, rasismia yms? - Joskus niin paljon, että alkaa ahistamaan

Annatko rahaa katusoittajille/laulajille? - En usein. Joskus jos joku koskettaa oikeesti tosi paljon

Oletko vastannut kaikkiin kysymyksiin rehellisesti? - 
Tottakai!




HARRASTUKSET:

Osaatko soittaa jotain soitinta? - Oikeestaan mitä vaan perussoittimia, paitsi rumpuja. Pianoa parhaiten, ja kitara sitten toisena.

Mitä kaikkee oot harrastanu? - Muskaria, uintia, pianon soittoa, kuoroa, tanssia.
 
Voisitko joskus tehä videon missä näkyis ku tanssit? - Voin tehdä! Oon laittanut aijemminkin tänne sellasen videon, joka näkyy tässä postauksessa

Koetko kehittyneesi tanssijana? - Lähtöpisteestä tottakai joo, mutta nyt tuntuu että mulla on junnausvaihe meneillään.

Mitä tanssilajeja harrastat? - 
Katutanssia, Sen alalajeja, kuten house, dancehall, commercial, sitten waacking, vogue, ja jazz.

Millä tunneilla käyt? - Hiphop fusion perus, Waacking/Vogue perus, Jazz perus 2, Katutanssi jatko 1, Katutanssi jatko 2, Katu EK-2, Sekä vaihan muutamat tunnit joulunjälkeen mahollisesti Jazzin tekniikkaan ja video perus kolmoseen :)

Monesti viikossa? - Nyt syksyllä 7 kertaa, mutta jos noilla äsken mainitsemilla tunneilla on tilaa, niin keväällä 9 kertaa

Onko sulla tavotteita tanssin suhteen? - On tottakai! Haluaisin päästä ulkomaille tanssimaan, ja kehittyä paljonpaljon esim jazzin tekniikassa, venyvyydessä, lihaksissa, ja freestylessä.

2 kommenttia:

  1. Heippavaan! Näytät tykkäävän tanssista tosi paljon ja siks haluunkin sanoo että kun kerrot harrastavasi katutanssia kerrot tanssivasi kaikkia sen viittä pää alalajia hoppia, breikkiä, housea, poppingia ja lockingia. Eli yritän sanoa että termi katutanssi kattaa todella huomattavasti siihen nähden mitä porukka kuvittelee siihen sisältyvän, eikä se ole tietty tanssi tyyli ja siitä on sit tavallaan erilleen kehittynyt vogue ja sen semmoiset. Mutta oli tosi kiva lukea kaikkia sun vastauksia ja vaikutat ihan huipulta tyypiltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! En oikeen kätsännyt tässä nyt sun pointtia, mutta dancehall house jne on hopin alalajeja, en tiedä onko ne sit pääalalajeja tms mutta siitä syntyneitä kumminkin. Virallisia termejä näille en siis tiedä, mutta siitä tanssilajista ne on lähtöisin! :) Ja jep sitä mäkin oon aina yrittänyt porukalle kertoa, että katutanssista on niiiiin montaa eri tyyliä, eli se on tosi monipuolinen harrastus yksinäänkin!

      Poista