23. syyskuuta 2013

ÉTOILES

IMG_9977 IMG_9994 IMG_9995 IMG_0044 IMG_9987 Ai että mä rakastan mun harrastusta. Vaikka mulla olis kuinka huono päivä, tanssiminen pelastaa aina. En rehellisesti tiedä, mitä tekisin ilman sitä. Mulla on ollu aika tapahtumarikas kuukausi, jos näin voisi sanoa. Ajatukset on muuttunu monesta asiasta ja on sattunu kaikenlaista. Mutta, tasapainossa pysytellään tässäkin asiassa tanssin avulla.
Tänään soitin myös pitkästä aikaa pianoa, ja tajusin että on mulla oikeestaan välillä ikävä musajuttuja, jotka on nyt vähän syystä tai toisesta jäänyt. Musajutuista tulikin mieleen, että kuuntelen tällä hetkellä miley cyruksen wrecking ball- biisiä. En tiedä miten eksyin tähän, mutta oikeestaan tykkään tosta biisin alusta. Myönnän, että oon itsekin nauranut kyseisen artistin uusille tempauksille, mutta toisaalta onhan se ihan pirun siisti tyyppi. Tekee mitä haluaa, vaikka kritiikkiä on tullut mitä luultavammin enemmän kun positiivista palautetta. Eli itsevarma kun mikä, go miley!

2 kommenttia: