17. huhtikuuta 2013

kulmakarvat

Mulla oli tosi tylsää joten aattelin tehä tämmösen kulmakarva postauksen samalla kun värjäilin niitä. En tiiä kiinnostaako ketään oikeesti mun kulmakarvat mut teen tän anyway, hhaha :D Meikkaamisessa mulla menee eniten aikaa just kulmakarvoihin, koska teen ne yleensä aika tarkasti. Kiireessä ensimmäinen meikki on kulmakynä, koska saan sillä heti vähän ilmettä väsyneeseen naamaan. Toimin myös mun kavereiden virallisena kulmakarvojen värjääjänä sekä nyppijänä.. IMG_6277 IMG_6275 Tältä mun kulmakarvat suunnilleen näyttää luonnostaan. Mulla on tosi vaaleet ja 'ohuet' kulmakarvat, joten värjäilen niitä aina pari kertaa kuussa. IMG_6278 IMG_6280 ..Ja tältä ne näyttää värjättynä. Tää säästää tosi paljon multa aikaa, koska näin kulmakarvoja ei tartte muotoilla kokonaan uuestaan IMG_6282 VALMIS!!

4 kommenttia:

  1. Maukkaat ! Kuinka paljo toi makso ja oliko iisii pistää ? ja kui kaua annoit vaikuttaa ja mikä sävy tai se ;D ?

    VastaaPoista
  2. Haha thanks! Toi väri ja kiinnitysaine makso yhteensä joku 10e, ja se on aluks aika hankalaa mut kyllä sen oppii. Ja annan yleensä vaikuttaa aika pitkään, koska mulla tarttuu toi väri jotenkin tosi huonosti. Ohjeessa sanotaan 5-10min mut mä pidän reilusti puol tuntia! Sävynä light brown, yleensä käytän sitä tummempaa.

    VastaaPoista
  3. mitä kulmakynää käytät? :)

    VastaaPoista