5. helmikuuta 2013

pleasure of...

kiukuttaaaaaa kesäduunia pitäs hakee ja oon väkerrelly noita hakemuksia nyt jo liian monetta iltaa, ja alan aikalailla kyllästyä siihen. kyllästyttää myös jyväskylän työpaikka mahdollisuudet jotka on oikeastaan aika olemattomat, ellei halua mennä hautausmaalle ruohoa leikkaamaan. tietenkin jos omistaa hyvän työpaikan omaavat vanhemmat, voisi sinne mennä kesätöihin. eli ensikesänä suuntaan mäntyharjulle isän pizzeriaan. tai sitten en.

nyt voisin laittaa teille jotain hienoja muotifashionsupercool kuvia, tai voisin ottaa kuvan jokasesta kemian kappaleiden tiivistelmistä mitkä olen vittu tehnyt vittu huomista vitun koetta varten vittu. no ei. laitan sittenkin helsinkipainotteista kuvia, koska mulla on ihan perkeleen kova ikävä mun siskon entistä kämppää siellä, ja koko kaupunkia ylipäätään. huomasin muuten, että mun blogin nimi blogiin nähden on aivan väärä. vaatteet ja muoti on ihania juttuja mutta kerron täällä kyllä kaikesta muusta kun siitä. anyways palaan nyt kemian kirjojen ääreen, hyviä unia!
IMG_6127IMG_6104IMG_6158IMG_6217IMG_6086

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti