9. helmikuuta 2013

mulla on ikävä

blogiin201. kesää
2. mun parhaita ystäviä, jotka ei oo enää mun ystäviä syystä tai toisesta
3. perhettä, varsinkin niitä perheenjäseniä keitä en usein nää
4. entistä mökkiä
5. lapsuutta
6. meidän entistä koiraa
7. ala-astetta
8. laulamista ja pianotunneilla käymistä
9. helsinkiä
10. seiska luokkaa
11. aurinkoa
12. jäätelöä
13. entistä minua
14. entistä matikan opettajaa
15. entisiä iholla-sarjan naisia
16. vampyyripäiväkirjoja
17. motivaatiota
18. itseluottamusta
19. junalla matkustamista
20. uimista
ja miljoonaa muuta asiaa. ikävä on ehkä kauhein tunne ikinä! kuvassa minä eilen, tänään oon vaan ottanu rennosti. oon kattonu leffoja ja makoillu sohvalla. huomen aamuna kirkkoon ja sitten reeneihin. nyt lähen käyttämään koiraa(hyvä aika koiralenkille)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti