18. syyskuuta 2012

voin olla tyytyväinen, onnellinen, ryysyläinen

blogiin6 im veryvery sorisorii ettei oo postauksia tullu. vika ei ole minun. tekisin postauksen vaikka joka päivä kolme kertaa jos mulla vaan ois kamera. mutta, mun täytyy elää saran aikataulujen mukaan ja aina kun mahollista räpsiä vähän kuvia. tässä kuitenkin tän päivän asuu ja selässä komeilee mun uus reppu! siitä lisää kuvia myöhemmin, nythän siitä näkyy vaan hihnat.

tänään koulussa meillä oli maili eli tonniviissataa juostavana. sain sen sitten aikaan 7.04min josta en oo ollenkaan tyytyväinen kun tavote oli alle seittemän. after school kävästiin nopee keskustassa ja sitten reenien kautta himaan = peruspäivä

mulle tuli yhtäkkiä kauhee ikävä kesää. mietin kaikkia juttuja mitä on tapahtunu ja kuuntelin niitä biisejä mitä sillon fiilisteltiin. nyt siis jaan teille muutaman kuvan ja kappaleen mitkä muistuttaa mua ihan älyttömästi siitä kuinka huippu kesä mulla loppujen lopuks oli.IMG_5590IMG_5766IMG_5971IMG_6162IMG_6156IMG_6233IMG_6201IMG_6315IMG_6456

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti