18. syyskuuta 2012

väsymystuskakuolema

IMG_249ru4blogiin7IMG_8929-2blogiin8 blogiin9 kuvat on otettu pari päivää sit ristikivihooodzeilta. viimesessä siis tuo mun uus sikamagee reppu weekdayltä! pahoittelut noista kaksikuvaavierekkäin systeemeistä mutta kuvat on otettu siinä suunassa joten no can do.

mun pitäs tehä tällä hetkellä kaikkee muuta ku tätä koneella olemista. oikeesti. nyt kun mulla kuitenkin ois jotain kuvamatskuu mitä vois tänne päivitellä niin pakkohan se tilaisuus on käyttää. viimeyönä nukuin huimat neljä ja puol tuntia ja tokavikalla tunnilla, joka oli fysiikkaa(<3)en yksinkertasesti saanu pidettyä silmiä auki. pinnistelin kuitenkin vielä loppuun saakka ja kävin vielä jopa reenaamassa sekä keskustassa! en ymmärrä miten mun kroppa jaksaa. taino, ei se jaksakkaan.
nyt vielä nopeet venyttelyt iltapalat ja nukkumaan, sillä aamulla mua odottaa herätys seittemältä matikan tukiopetukseen. jee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti