14. joulukuuta 2014

MY IPHONE LATELY

IMG_6176 1. Luminen maisema kaverin ikkunasta. Tätä mä kattelin haikein mielin tässä pari päivää sitten, kunnes toissa-amuna herättyäni näin positiivisen yllätyksen ulkona♥
2. Melko uusista lemppari-kenkuista oli pakko räpsästä kuva. On muuten Nellyltä tilattu, jos joku sitä pohdiskelee!
3. Totista selfietä
4. Aurinko päätti näyttäytyä pitkästä aikaa, se sai mut hymyilemään koko bussimatkan koulusta kotiin. IMG_6174 5. Tällasen piirrustuksen sain aikaan kuviksen ykköskurssilla. En oo piirtäny vuosiin, joten oli kyllä ihan jännä nähä mitä tulee tulokseks :D
6. Tältä näyttää lähes poikkeuksetta mun jokapäiväinen aamupala.
7. Kuten aijemmin mainitsinkin, teatterilla on tullut vietettyä paljon aikaa pelikortiks pukeutuneena. Seuraavan kerran mua näkee siellä sit tammikuun puolella.
8. Näköalaa meikän luottomestasta koulussa, hiljaisesta huoneesta. Siellä mä oon monet hypyt ollu nukkumassa! IMG_6175 9, 10, 11, 12. Nää voiskin kaikki tiivistää yhteen lauseeseen, mun kokkailuja ja niiden kuvailua. Jos jollain muuten sattuu löytymään hyviä reseptivinkkejä kasvispainotteiselle kulinaristille, niin otan kyllä niitä mielelläni vastaan! IMG_6173 13. Mun basic koulunaama
14. Mun basic arkifiilikset
15. Meikästä on kuoriutunut aikamoinen kynttilöiden polttelija. Ne vaan piristää niin kummasti ja tuo sellasta tietynlaista lämmön tunnetta.
16. Dogini näytti niin älyttömän suloselta kaivautuneena tyynyjen väliin, joten refleksin omasesti nappasin kameran käteen. IMG_617217. Outfittejä viimeajoilta
18, 19, 20. Loput kuvat onkin Vernan 18-vuotis synttäreiltä. KIIIITOS Verna ihan mahtiruuista sekä hyvin järkätyistä paardeista!

10 päivää jouluun, millä mielin otatte sen vastaan? Kuten on varmaan tullut ilmi, oon jouluihminen henkeen ja vereen. Eli kyllä, Joulu, olet tervetullut. Koeviikko, et ole niin tervetullut. Mun viimepäivät on menny sairastellessa, joten ei oo kyllä lukemisesta tullut oikeen yhtään mitään. Sen lisäks mun bussikortti meni vanhaks, eli ensviikon ravaan sit kuokkala-kortepohja väliä ihan omin pikku jaloin! Mä voisin käydä nappaamassa uuden särkylääkkeen taas nassuun, ja koittaa alottaa tota luku-urakkaa.. Heipat♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti