23. toukokuuta 2014

HELSINGFORS

IMG_8149 IMG_8131 IMG_8151 IMG_8137 IMG_8118 IMG_8103 IMG_8160 Erittäin mainiota perjantaita ihanaiset! Täällä mä oon taas back to JKL. Ysien reissu Helsinkiin oli todella onnistunut, vaikkakin ihan älyttömän väsyttävä. Kotimatka koululta takasin kotia yöllä oli ehkä raskain ikinä, vaikkei matkaa tosiaan oo kun se vajaa kilometri. Tällä kolmannella kerralla ei mulle tarttunut mitään ihmeellisempää matkaan Helsingistä, mutta noi edelliset kyllä riittää vallan mainiosti. Nauttikaa ihanista aurinkosäistä, brunaa pintaan ja sitä rataa. Tsao!

4 kommenttia:

  1. miks hengaat ulkomaalaisten kaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDD Nyt oot kyllä unohtanu yhden erittäiän olennaisen seikan. Mä olen itsekin ulkomaalainen..

      Poista
  2. aws söpö tuo tummempi-ihonen<3

    VastaaPoista