11. maaliskuuta 2013

opasta mua aurinko saatana pelkään pimeetä oikeesti

IMG_5243a
IMG_5211blogiin22IMG_5208 Moiks taas. Mun silmä vuotaa ihan törkeesti. Ja siitä syystä en oo voinu oikeen laittaa silmiin meikkiä. Pitäis hakee silmätippoja tai jotain apteekista, mutta ei hölli käyttää rahaa semmoseen. Vaikka kohta on pakko, kun tässä puoltavuotta oon itkeny vasemmalla silmällä aina ulos mennessä. Viikonloppu tuli ja meni samanlaiseen rutiiniin kun aina ennenkin. Reenasin, olin kaverilla yötä, kaveri meillä yötä. Nyt oon yksin himassa, ja kuumottelen edelleen sitä leffaa. Tää on ihan hirveetä.. En uskalla mennä pesemään ees meikkejä!? Huhhuh. Tajusin muuten tänään reeneissä että mun kunto on huonontunu tosi paljon, ja oon liian laiska sitä ite korjaamaan. Onneks meidän tanssiope tekee meidän sm-ryhmälle treeniohjelman, ja se ainakin motivoi mua! Nyt jos jollain on vinkkejä kauhuleffasta yli pääsemiseen niin kertokaa ihmeessä. Niitä tarviin..

2 kommenttia: